niedziela, 2 września 2012

Zakopane-wędrówki

Dzisiaj zobaczycie moje zdjęcia z wędrówek po naszych pięknych polskich Tatrach. Moja grupa chodziła z doświadczonym przewodnikiem tatrzańskim- panem Markiem. Podczas tych wędrówek można było podziwiać piękne widoki oraz wdychać bardzo czyste powietrze.


 1. Pierwszą wycieczką, bo tak można by to nazwać, gdyż była bardzo prosta ,była Dolina Kościelska oraz jaskinia Mroźna. Cała trasa, w obie strony, miała ok. 19 km. Lecz była bardzo prosta, gdyż przez większość drogi idzie się po płaskim, jedynie podejście do jaskini Mroźnej może trochę zmęczyć, ale w bardzo niewielkim stopniu. Więc oto kilka zdjęć:




2. Drugą wycieczką była Dolina Strążyska, wodospad Siklawica oraz wejście na Sarną Skałkę. Dojście do wodospadu nie było męczące, jednak wejście na górę, czyli Sarną Skałkę, wymagało choć trochę kondycji, którą naturalnie posiadam. Jednak opłacało się wejść, bo widoki były wspaniałe.

Jeżeli dobrze się przyjrzycie to w oddali widać Giewont i na nim Krzyż. Nie widać go znakomicie ponieważ było lekkie chmurki.
A oto moja cała wspaniała kolonia.
Już na górze. :)


Widok na Zakopane z Sarniej Skałki.

3.Gubałówka, chociaż to nie żadna góra, ale można zaliczyć do wędrówek ;p




Zjazd z Gubałówki.

4. I w końcu dochodzimy do wycieczki na Giewont! Szliśmy od Kuźnic przez polanę Kondratową, następnie Giewont i schodziliśmy doliną Strążyską. Nie była to wbrew pozorom bardzo trudna trasa, dla mnie najgorsze było schodzenie.



 

Po lewej Krycha, po prawej Olek. :)
Krzyż na Giewoncie z drugiej strony.
Trochę wspinaczki nie zaszkodzi ;)


 5. Przedostatnią wycieczką górską był Czarny Staw na Hali Gąsienicowej. Ta wędrówka była jak dla mnie nie męcząca. Była przyjemna, a jak już dochodziłam do Czarnego Stawu widok był nie ziemski :).





Mam nadzieję, że się nie obrazicie :)






6. Ostatnią wycieczką "dla emerytów" było wejście na górę Nosal. To było bardzo szybciutkie wejście, na górze strasznie wiało.

I tak właśnie wiało.

I to już wszystkie moje wyprawy w tym roku w naszych polskich Tatrach.

A gdzie spędziliście wakacje? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz