sobota, 16 marca 2013

wiosna idzie

Witajcie!
Na początku przeproszę, że tak długo nie pisałam. Nie będę się również zarzekać, że od teraz będę pisać regularnie, bo tak raczej nie będzie. A to wszystko z głównego powodu jakim jest egzamin gimnazjalny, o którym już wspominałam wiele razy. Może to się wydać niektórym  dziwne, że się tak przejmuje jednak bardzo chciałabym dostać się do I LO. I dlatego teraz skupiam się na przygotowaniu do wielkiego testu, gdyż pozostał jedynie miesiąc. Mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze trochę bez mojego pisania, choć mi samej jest ciężko. W mojej głowie jest mnóstwo pomysłów, które zrealizuje na blogu po egzaminie.

Dzisiaj jednak pomyślałam, że warto coś napisać, żebyście o mnie nie zapomnieli. Piszę również z powodu próśb wielu osób o dodanie czegoś nowego. Muszę przyznać, że osobiście wątpiłam, że ktoś czyta mojego bloga i jest bardzo bardzo miło, jeżeli ktoś mówi,  że go jednak przegląda i obserwuje. Fajna sprawa ! :D Dziękuję za wszystkie miłe słowa skierowane w kierunku mojego bloga i mnie. To bardzo motywujące do dalszej pracy.

Po długiej tak długiej przerwie jest wiele spraw, które chciałabym teraz pokrótce omówić, a rozpiszę się o nich w dalszych postach za jakiś czas. Tak więc pierwsza prawa to to, że zamierzam trochę pozmieniać bloga. Nie jestem z informatyki dobra, ale trzymajcie kciuki to może mi się uda. Kolejna to to, że przeszłam na dietę, o której napiszę później. Przez ten miesiąc miał miejsce Dzień Kobiet i Walentynki. Nic wyjątkowego, ale jednak przyjemnie spędziłam te dni.

Dzisiaj to już wszystko, trochę popisałam, ale wsyzstko rozwinę jeszcze w kolejnych postach.







Trochę moich zdjęć wiosna już niedługo !
Dziękuje wam za wszystko ! 
Wasza Juluś ! <3

1 komentarz:

  1. już po egzaminach, napisz jak ci poszło i ogólnie co u ciebie !!!!!

    OdpowiedzUsuń