niedziela, 16 czerwca 2013

KOLOROWO!

Witajcie!
Co u was słychać ? Długo nie pisałam, nie miałam weny twórczej po prostu. Mam nadzieje, że mi wybaczycie, o ile ktoś to czyta hahaha.
Od razu odpowiem na pytanie anonima, który pyta jak mi idzie dieta? Więc powiem, że ostatnio nie stosowałam diety, ale to nie oznacza, że jem wszystko co mi popadnie pod ręce. Nie wiem czy
chcecie, żebym wam opowiadała o diecie. Dajcie znać w odpowiedziach.

Przejdźmy do tematu. Postanowiłam, że zrobię mojej przyjaciółce kolorowe włosy, ona o tym do końca nie wiedziała, bo sądziła, że robię po prostu francuza, trochę się zdziwiła, ale jej się podobało.

 Najpierw zrobiłam zwykłego francuza.


 Później zaczęłam kolorować włosy od końcówek, 
ale przed tym musiałam zmoczyć cały warkocz wodą.

 Tak wygląda ukończony.

Do następnego posta. 
Juluś 

2 komentarze: