wtorek, 20 sierpnia 2013

jestem !

Minęły ponad 2 miesiąc od kiedy dodałam ostatniego posta, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Trochę długo, ale jakoś tak wyszło. Praktycznie całe wakacje nie było mnie w domu, a jak już byłam to dosłownie na kilka dni, poprać rzeczy i dalej <3 
Teraz jestem nad jeziorem, ale już w czwartek wracam.
Więc tak, dostałam się do tego lo co chciałam, do klasy politechnicznej- mat, fiz, ang.
Chciałam trochę inny, ale ten też jest spoko. Dość o szkole!
Chciałam pisać posty, będą w Londynie, żeby były poukładane i ogólnie, żeby było na bieżąco, 
no jak widać mi nie wyszło. Rano wychodziłam, wieczorem wracałam i już nie miałam siły. Więc teraz wszystko dodam, a co! :D I byłam jeszcze na obozie w Łebie to też dodam posty. Wszystko w najbliższym czasie. 

fot. Łukasz :)

A teraz się trzymajcie!
Buziaki
Juluś <3

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz no i najważniejsze wreszcie piszesz <3 Czekamy na posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG OMG love love it <33333333333 CZEKAM NA NOWOŚCI MODOWEEEEE Z UK I Z NAD MORZA!!!!!!!!!! Jak dbasz o swoją twarzyczkę, ze tak ślicznie promieniejesz? <33 i te ombre hair - jaką farbą robiłaś? W kolejnym poście może jakieś rady modowe jak się ubierać do szkoły??? :DDDD Czekam barrrrdzo!!!!!!
    I LOVE U :*** fanka Olga z Bolesławca

    OdpowiedzUsuń