czwartek, 25 października 2012

W cyrku

Witajcie!
Przepraszam, że troszeczkę zaniedbałam dodawanie postów w ostatnich dniach. Dodaj posty z kilkudniowym opóźnieniem, gdyż nie mam tyle czasu ile bym chciała. Postaram się to nadrobić.

Wiec w ostatnią sobotę byłam z moim bratem w cyrku. Mojemu bratu się podobało, mnie trochę mniej. Wydawało mi się że będzie lepszy, niesyty nie był. Występy były dość pomysłowe, ale zrobione pod kątem dzieci. Ale to najważniejsze, żeby im się podobało. Mnie najbardziej zainteresował występ akrobatki.

Jak byłam młodsza byłam kilka razy w cyrku. Uwielbiałam oglądać cyrk w telewizji, taki ze zwierzętami i prawdziwymi sztuczkami. Teraz bardzo ciężko znaleźć naprawdę emocjonujący cyrk.



A oto występy z cyrków, które znalazłam na yt:

Cirkus Maximum!

I śmieszni klauni :D

2 komentarze:

  1. Bo wybraliście do cyrkowego show Juremix, a nie cyrku z prawdziwego zdarzenia - takowe nadal istnieją i jeżdżą po Polsce. Polecam Cyrk Korona, Zalewski i Europa - dzikie (i nie tylko)zwierzęta, akrobatyka napowietrzna, clowni i numery wprawiające w osłupienie.
    Cyrk nie musi być fascynujący tylko dla dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Hymm... jeżeli w moim mieście pojawi się, któryś z wymienionych przez ciebie cyrków to chętnie skorzystam :D

      Usuń