sobota, 8 grudnia 2012

Choineczka z ...

Cześć kochani!
Ostatnio mówiłam, że dodam kilka pomysł na ozdoby! Oto jeden z nich, choinka stworzona z ... katalogu Ikei. To świetna forma wykorzystania surowców wtórnych, hihi. Przy robieniu "drzewka" polecam słuchanie tego:



A więc zaczynamy!

Konieczne rzeczy, które potrzebujemy do wykonania choinki :
  • katalog (najlepiej gruby), ja wykorzystałam katalog Ikei
  • brokat w sprayu lub inne ozdoby- tu do wyboru

Kolejne czynności:

1.  Bierzemy katalog i rozginamy w połowie, aby było na łatwiej później.


 2. Zginamy kartkę, aby stworzyć z kartki trójkąt z prostokątem.


3. I znowu do końca kartki tworzymy kolejny trójkąt.


 4. Teraz składny tak, jak w puncie 2 i 3 każdą kartkę, po kolei. wystającą część należy włożyć w ten trójkąt.

 

 

 Należy tak złożyć wszystkie kartki bez użycia kleiu, efekt jest naprawdę fajny. Oto on:


Ozdobić można w różny sposób, ja wybrałam popryskanie choinki z góry srebrnym sprayem, a następnie posypałam srebrnym brokatem ^^ Wydaje mi się, że jest naprawdę fajną i tanią ozdobą do mieszania/ pokoju
 

 
Napierw poryskałam zwykłą srebrną farbą w spray, a później brokatem w spray. 
Niechcący prysnęłam sobie na palec, ale dzięki temu możecie zobaczyć ten właśnie brokat w sprayu.

 Oto efekt końcowy:


Najlepiej, żeby postawić choinkę, tak aby mogła przeschnąć na niej farba (farba może mieć nieprzyjemny zapach zanim nie wyschnie).
To wszystko! Prosto i ładnie! Mam nadzieję, że się podoba :D


♥♥♥♥♥

1 komentarz: