poniedziałek, 3 grudnia 2012

Kolacja we dwoje ? :D

Witajcie!
Ostatnio mało pisałam, jednak w najbliższym czasie to nadrobię. Mam nadzieję, że się nie nudziliście. Hahaha :D
Już niedługo święta, okres przedświąteczny to najlepsza rzecz na świecie :D, ale ten temacik rozszerzymy w najbliższych dniach, bo postaram się postaram pokazać wam moja pomysły na świetne prezenty i deklaracje do pokoju, zrobione oczywiście własnoręcznie, ale i nie tylko.
Dzisiaj spędziłam wieczór w towarzystwie bardzo miłego chłopka, samego Harrego Pottera, hihi :D
Bardzo lubię całą serię Harrego Pottera, a kolacja, w tym przypadku tosty, z nim to sama przyjemność.


Tak, więc możecie spodziewać się kilku postów DIY w najbliższych dniach, mam nadzieję, że zdążę przygotować.

Niezobaczenia
Wasza Julcia :D

1 komentarz: