poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przyjaciele

Witajcie!
Dzisiaj drugi post ze świątecznej serii. Okres przedświąteczny to znakomity czas na spędzanie czasu z przyjaciółmi. Choć jesteśmy zabiegani i ciągle musimy coś jeszcze zrobić, to atmosfera która towarzyszy temu wszystkiemu jest znakomita. Przynajmniej mi tak mi się wydaje. W szkole jest jeszcze nauka, ale nikt już o niej nie myśli, może raczej nie przejmuj się nią tak bardzo. Dlatego w szkole to raczej jest już luzik. Możemy poświęcać więcej czasu na rozmowę ze znajomymi, co polepsza nas i tak już świetny nastrój. Jestem osobą bardzo społeczną, choć miewam dni, w których nikogo nie lubię, ale to chyba każdy tak mam, dlatego bardzo uwielbiam śmiać się z przyjaciółmi i chyba to zawsze poprawia mi nastrój.



http://distilleryimage0.ak.instagram.com/9b377578512711e3802612986f7fd881_8.jpghttp://distilleryimage1.ak.instagram.com/2e3b4a5e4bc211e393790a2aba0db6c1_8.jpg



 



Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobają, bo mi bardzo!
Buziaczki i do jutra! 
Juluś
♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz