niedziela, 1 grudnia 2013

Hello December!

Witajcie!
Dzisiaj pierwszy grudnia! huraa! Za 24 dni święta. Strasznie się cieszę. Wydaje mi się, że grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku. Ozdoby świąteczne, choć czasem kiczowate, jednak uwielbiam, gdy są w domu. 


Chcę dla Was zrobić mały podarunek, dlatego postanowiłam, że od dzisiaj aż do Wigilii na blogu pojawi się post. Jeżeli macie jakieś konkretne prośby, co do treści piszcie komentarze, a na pewno je przeczytam i zrealizuje. 

 

P.S. jeżeli skomentowaliście, któryś z moich postów i daliście mi temat na kolejny post, a ja jeszcze go nie realizowałam, to na pewno jeszcze to zrobię, dziękuje za wszystkie z nich <3

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie (: Chcemy post o pójściu do liceum- rozpisz sie choć raz ;D Chetnie zobaczę też na zdjęciach jak wykonujesz codzienny makijaż, oraz jak dbasz o skórę i włosy. Lepiej już zaczynaj produkcję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się pojawi na blogu w serii świątecznej! Nawet się rozpiszę! :D
      Dziękuje! ♥

      Usuń