czwartek, 24 stycznia 2013

Czas...

Witajcie!
Ostatnio mam wiele zajęć co utrudnia mi pisanie bloga. W głowie mam mnóstwo pomysłów, lecz nie mam czasu, aby ich realizować. Co prawda mam ferie, ale ciągle się uczę, gdyż w kwietniu mam egzaminy gimnazjalne i chciałabym je dobrze napisać. Lepiej teraz poświęcić na to czas, niż później żałować, że nie dostało się do wymarzonej szkoły.W wolnej chwili postaram się przygotować ciekawego posta.
Aaa jeszcze chciałbym kupić nowy aparat, więc również się nad tym zastanawiam.

Chciałabym już wiosny! Ostatnio trafiłam na ten obrazek przez co jeszcze bardziej chcę wiosny.

Jak mówiłam mam wiele pomysłów, ale może chcielibyście, abym o czymś napisała. Możecie napisać swoje propozycje w komentarzach.

Buziaczki
Juluś

5 komentarzy:

  1. Może post o książkach? ;)
    Pozdrawiam Ath :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, może kiedy indziej, bo teraz mam mało czasu na czytanie :D

      Usuń
  2. Julio, a do jakiego chcesz iść liceum? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem jeszcze do końca zdecydowana, ale zastanawiam się nad I i III LO.

      Usuń
  3. dodam, że Julia mieszka w Białymstoku ;) :D

    OdpowiedzUsuń