piątek, 4 stycznia 2013

Prezenciki

Witajcie!
Od świat minęło sporo czasu, ale dopiero teraz zdążyłam zrobić zdjęcia. Mój mikołaj był w tym roku bardzo hojny. Wszystkie prezenty bardzo mi się podobały. Oto one:

1. Lokówka. Bardzo chciałam dostać, może nie do użytku codziennego, ale od świąt. Tą lokówką zrobiłam loczki Asi.

 

 Po lewej moje, po prawej  Asi.

2. Ręczniki do mojej łazienki i wieszaczki.



3. Dostałam również zestaw z The Body Shop- Chocomania.



4. Cieplutkie kapciuchy i dwa szlafroki.


 

5. Książkę pani Elizy Mórawskiej "White Plate". To pierwsza książka tej blogerki. Blog też jest świetny: http://whiteplate.blogspot.com/


 6. Coś z działu kosmetycznego. Więc sztuczne rzęsy dostałam już wcześniej od swojej przyjaciółki- Karolinki z okazji mikołajek, resztę na święta. Naklejki na paznokcie, lakier essie, perfumy i brokat w spray'u do ciała.



I ostatni prezent, z którego cieszę się chyba najbardziej.


 To moje prezenty. Powiedzcie co dostaliście na święta, a może jeszcze je będziecie obchodzić? Piszcie!

Buziaczki
Julia

6 komentarzy:

  1. haha co ja widzę ^^ moja lokóweczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To laptop apple'a czy jakis inny gadżet?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo grzeczna byłaś :-* ja chyba nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, zazdroszczę :) Może w kolejnej notce pokażesz jak testujesz rzęsy, lakier czy naklejki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wszytko pokaże, jednak rzęsy i naklejki nie w najbliższych daniach, lakier mogę pokazać w następnym poście. :D

    OdpowiedzUsuń