niedziela, 6 stycznia 2013

New! i Essie

Hejo!
Chciałabym poakzać wam co kupiłam na wyprzedażch po świątecznych oraz lakier. Zacznę od zakupach. Wczasie zakupów nie wpadło mi wiele rzeczy w oko, daltego zakupiam tylko kilka rzeczy.


Pierwsza rzecz to bluzeczka z Stradivariusa, przeceniona ze 119 zł na 59 zł.

 


 Kolejna rzecz to bielizna z Oysho i spodnie z H&M. Spodnie są zwykłe, ale ja takich potrzebowałam.



No to o lakierze. Przy ostatnim poście anonim poprosił mnie, abym pokazała jak maluje lakier Essie. Więc od razu powiem, że to drugi mój lakier z tej firmy i jestem z niego zadowolona. Maluje się świetnie, nie pozostawia smug, pędzelek jest również bardzo wykony w aplikacji lakieru.Więc oto on:


 Niestety moje paznokcie nie są świetne :'(

Pozdrawiam
Juluś

2 komentarze:

  1. Ładna ta bluzeczka <3 mam identyczny kolor lakieru tylko ze inglot

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka fantastyczna, *-* i dobra cena, nie przesadzaj ładne paznokietki ;>
    Zapraszam do mnie ~ http://magda00888.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń