piątek, 11 stycznia 2013

SPIN PINS

Witajcie!
Jakiś czas temu kupiłam sobie wkrętki do włosów, SPIN PINS. Usłyszałam o nich już dawno u nieesia25. Bardzo mnie to zainteresowało, dlatego postanowiłam poszukać dodatkowych informacji. Więc spin pins są bardzo łatwe u użyciu. Nie niszczą włosów a przy tym można zrobić wiele rodzajów koczków. Nie są polecane do włosów krótkich, gdyż wkrętka nie będzie miała szansy utrzymywać włosów. Według mnie są świetne. Jest wiele rodzai, z perełkami, motylkami i bez ozdób. Posiadam z perełkami (sztuk 2) i bez ozdób (sztuk 3). Z tym, że te z perełkami są troszeczkę dłuższe i do długich włosów są troszeczkę lepsze. Nie znaczy to, że bez ozdób są złe, różni je to, iż przy użyciu należy użyć co najmniej 2. Mówię to po sobie, mam dość długie i nie za grube włosy i spin pins świetnie się utrzymują. Więc wydaje mi się, że lepiej użyć 2 wkrętek niż 10 wsuwek, które poniszczą włosy. Nie dodałam, że spin pins są dostępne na allegro w bardzo niskich cenach, od 2 złotych za sztukę. Lepsze wyjaśnienie jak się ich używa możecie zobaczyć w tych filmikach:

 To właśnie od niej dowiedziałam się o nich.

Tutaj pokazana jest propozycja fryzury z wykorzystaniem spin pins.

A tutaj jak pokazali jak ja je stosuje, po prostu skręcam włosy i wkręcam wkrętkę.

A to mój koczek, trochę włosy wyszły z koczka, ale wystarczy użyć drugiej wkrętki.

Dzięki tym wkrętkom możemy otrzymać wiele rożnych fryzur. Wydaje mi się, że wszystko wyjaśniłam. Jeżeli nie jesteście czegoś pewni to chętnie odpowiem w komentarzach. Możecie również wpisać na youtube, hasło spin pins i zobaczycie inne propozycje fryzur. Piszcie czy się wam to spodobało.

Pozdrawiam 
Juleczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz